22 Eylül 2010

Roxynin Evdeki İlk Günleri

            Roxy eve geldiğinde ben evde yoktum. Hatta onun evde olduğundan bile habersizdim. Eve girdiğimde salonun ortasında minicik oğlum kuyruğunu sallayarak suratıma bakıyor, oyunlar yapıyordu.
Çok şaşırmıştım, evimizde minik bir köpiş vardı. üst üste defalarca eşime 'bu bizimmi, doğru söyle' diye sorduğumu hatırlıyorum. Çok heyecanlanmıştım ve çok mutlu olmuştum.Üç gün boyunca ona isim aradık. Sonra oy birliğiyle R O X Y de karar kıldık. İsmi çok yakıştı. Oda sevmiş olucak ki çok çabuk alıştı. İlk gece ağlar belki diye epey endişelenmiştik ama öyle olmadı. Sanki bu evde zaman geçirmiş gibi hemen alıştı bize, yeni yerine, gayette mutlu görünüyordu, o kuyruk hiç inmedi aşağı...
Burda 5,5 kilo. Bundan sonra çok çabuk büyüyecek. Aşısı için götürdüğümde veterinerimiz gayet sağlıklı ve mutlu göründüğünü söyledi. Yalnız şu andaki tek sorun ben işe giderken ağlaması. Hal böyle oluncada aklım onda kalıyor, hemen eve gitmek istiyorum. Umarım bu duruma alışması uzun sürmez....
               Eve gelince bi yarım saat oyun oynuyoruz, her seferinde beni hep aynı heyecanla karşılaması herşeye bedel. Evet bakımı gerçekten çok ama çok zor ama yaşattıkları ve yaşatacakları için hepsine değer.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...