10 Ağustos 2011

Kitap ve Clicker Hediyelerim


Herkese merhaba, umarım bir çok moral bozucu faktörler olsada sizin herşeyleriniz yolundadır. Hal hatır sorma faslından sonra gelelim konuya; yukarıda resimde gördüğünüz köpek eğitim kitapları, bir adet isimlik ve soft clickerı sizlere hediye ediyorum. Eğer ilgilenirseniz yapmanız gerekenler çok basit; izleyici olmanız eğer varsa blogunuzda bu haberi link vererek duyurmanız, yorum bölümüne yazmanız -blogunuz yoksa twitterdan
buraya tıklayarak takiplemeniz. Pazartesi sonuçlandırıp ertesi gün elinize ulaştırırım. Kitapları ve diğer hediyeleri üç kişiye yollayacağım. Hepsi bu kadar...


sevgiler

Not: bu konu yorumlara kapatılmıştır.

10 yorum:

  1. Bloğum farklı bir konu üzerine de olsa duyurdum :)
    http://irmakeup.blogspot.com/2011/08/farkl-bir-konu-olsa-da-hediye.html

    fistik_sipahioglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. başvuru yapmak için buraya yazmak yeterlimi acaba? benim blogum yok twitterdan takip ettim ayrıca msj gönderdim ordan clickera talibimm :DDD

    YanıtlaSil
  3. blogum yok malesef twitterimde yok ama sevdiğim bir köpeğim var onu daha iyi anlamak eğitmek isterim..

    YanıtlaSil
  4. http://www.facebook.com/faceburda buradan paylaştım :)
    Facebook ve twitterdende takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar blogunuz yoksa twitter takiplemenizden sonra bu kısma yorum bırakmanız yeterlidir, bi kaç yerden duyurduğum için sadece burdaki isimler arasından belirleyeceğim, karışlık olmaması adına. teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. yorumlarınıza isim bırakmayı unutmayın lütfen

    YanıtlaSil
  7. Twitterden takip ediyorum sizi kendi facebook sayfamdada yayınladım sitenizi petarkadas nick'im erqin. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Dr. Quixi Sonntag yazarın yazmış olduğu köpek eğitimi adlı kitaba talibim
    Teşekkürler. Murat Çetin

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Roxy,

    Ben Kuzu.
    Henüz 8 aylığım.
    Eğitimimde kullanılacak clicker ve kitap işimi çok kolaylaştıracak.

    Maman bol olsun,
    Hoşçakal.

    majestic_1905@hotmail.com

    YanıtlaSil

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...