26 Eylül 2010

Kendini Bilmez İnsanlar

                  Hayvanlarla ilgili şimdiye kadar hiç kötü bir anım olmadı.Onlar bence sevgi konusunda insanlar çok daha üstün. Kimlerin kendilerini sevip kimin sevmediğini çok iyi anlıyorlar. Dışarı çıktığımız zaman çok güzel tepkiler aldığımız gibi çok kötü tepkilerde alıyoruz.İnsanlar hadsizlikte sınır tanımıyorlar çoğu zaman. 
                  Bu pazar ilk defa Roxyi denize soktuk, oğlum ne usta yüzücüymüş meğer benim haberi yokmuş.Dönüşte yine köpek dostu olan Nilgün teyzeye uğradık.Çok merak ediyordu Roxyi, görsün istedik neyse... Tam bahçenin önünde durduk ki
 iki tane bayan sanırım komşularıydı.
Sanki onlara fikrini soran olmuş gibi başladılar yorum yapmaya.Yok efendim evdemi bakılıyormuş , o ayaklarıyla evi batırırmış evde olmazmış vs vs... Sonra diğeri ayağında terliğiyle Roxyinin sırtını sevmeye başladı. O kadar gıcık oldumki kadının o yaptığı harekete.Güya seviyor hanımefendi.Bide o yaptığı hareket yetmezmiş kendisinden temizlik dersi de aldım.  Iyyy bunu eve sokarken ayakları silin ayy sabunda yetmez buna çamaşır suyu dökün her yerine demeye başladı.Aslında o çamaşır suyunu alıp onun başından aşağı bir güzel döküceksin.Ama oda yetmez insanın içini temizleyebilen bir icat yok maalesef...Roxyide minicik olmasına rağmen anladı hallerini hiç yüz vermedi o kadınlara.
                  Roxa özel şampuanlar alıyorum, en kaliteli mamaları yediriyorum,vitaminleri yine aynı şekilde gözüm gibi bakıyorum ona aman bi yerine bi şey olmasın diye.Kadında gelmiş ayağındaki pis terliklerini sürüyo oğluma.Şu an içim içimi yiyor, ben neden orda ağzının payını vermedim diye.Ama bu bana ders oldu.Şimdi o günki gibi bi durumla karşı karşıya kalırsam bende terbiyemi bozucam, onların anladığı dili konuşucam... 
                  Neyseki ailece çok güzel bir pazar geçirdik.Bu iki kendini bilmez insan gölge düşüremez günümüze.Çok sinir oldum çookkk....Ben bu insanların bu davranışları kasıtlı olarak yaptığına yüzde yüz eminim.Başkalarının mutluluklarında kendi mutsuzluklarıyla yüzleşiyorlar çünkü....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...