5 Aralık 2010

Köpeğinize Git-Getir Komutunu Nasıl Öğretirsiniz

Köpeğiniz Git-Getir komutuyla ileri doğru attığınız bir şeyi size geri getirir.

1-Öncelikle getirmesi için kullanacağınız nesne mesela bir top olabilir yada içine mama konulabilecek herhangi bir şey olabilir, ben bunun için gözden çıkarttığım bir oyuncağı kestim ve içine Onada göstererek mama koydum.
2-Elinizdeki oyuncağı yada topu ileri doğru oyuncu bir tavırla fırlatın. Heyacanlı bir ses tonu kullanarak ''Git-Getir'' komutunu verin.
3-İlk başlarda size getirmeyerek sadece koklayabilir ama içindeki mamaya ulaşamadığını anlayınca, ödülü almak için size getirmeyi öğrenecektir.

Eğer köpeğiniz size doğru gelmek yerine attığınız nesneyi alıp kaçmaya çalışırsa, kesinlikle peşinden giderek kovalamaca oyunu başlatmayın. Elinizde bir yem tutarak onu size doğru gelmesi için teşvik edin yada ilgisini çekmek için yanınızda ikinci bir oyuncak veya top bulundurun.


3 yorum:

  1. köpeğim 2 yaşında ben sevimli küçük bir cüzdanın içine ona göstererek mama koydum sonra fırlattım getirir gibi oldu ama yatağın üstüne çıktı ve onu orda paraçlayarak içindeki mamayı yedi ne yapmalıyım lütfen yardım edin :(( ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatağa çıkmaya çalıştığı anda ses tonunu biraz kalınlaştırarak ve yükselterek kızmanı tavsiye ederim işe yarar umarımmm

      Sil
  2. 4 aylık köpeğime git dediğim gibi aldı getirdi.

    YanıtlaSil

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...