14 Aralık 2010

Sabrımı Taşırdın Artık Roxy

Cuma, cumartesi, pazar...
Her gün bir koşturmaca. Öyleki bloga bir şeyler karalamaya bile fırsat bulamadım ve zaten fırsat bulduğum zamanda enerjimden eser yoktu. Cuma günü bol bol yağan yağmur ve benim dışardaki işlerim yüzünden Roxy çok gezemedi, cumartesi günüyse hayatının ilk karını gördü. Ben ''Allahım keşke daha çok yağsa da yerler tutsa, bizim kuduruk karların üzerinde bir yuvarlansa''
 diye dilekte bulunurken şimdilik oda askıda kaldı. Roxy, en son yağan kar tanelerini yakalamaya çalışırken görüldü (: 
Heralde en çabuk karakter değiştiren köpek yarışması yapılsa bizimki açık ara farkla birinciliği götürür.
Bu eşek kafa bu aralar dışarda azmanlık yapıp beni delirtmeyi huy edindi. Nerde bi bok püsür bi şey görse hemen ağza atma çabası. Bizim sitenin bahçeside kemik yuvası mübarek. İnsanlar heralde yedikleri etlerin, tavukların kemiklerini camdan aşağı atarak ''kediler, kuşlar sebeplensin, hemde sevaba gireriz'' diyemi düşünüyorlar artık, neyse nasıl bir pislik yaptıklarının farkında değiller. Böyle sevap işlenmez ama doldurursun poşetine, inersin aşağı ne vericeksen artık hayvanlara, pisliğinide toplarsın, gidersin evine...
Bizimki o pis kemikleri çaktırmadan iki arada bir derede nerden buluyo, ne ara ağzına atıyo anlamıyorum. Kapalı sahaya girdiğimiz zaman benden köşe bucak kaçmaya başladığı an anlıyorumki yine ağızda kemik kemirmeye yer aranıyor. Birde öyle bi kaçışı varki diyelimki şans benden yana yakaladım bir şekilde, işte o zaman esas kavga başlıyor. Ben almaya çalıştıkça oda tam gaz hırlama, kaçma arası artık hangisi denk gelirse. O kadar kızıyorumki şeytan diyor ne b.k yersen ye, hatta fışkı ye! Umrumda bile değil, kus ondan sonra,... Şu yerden bi şeyi ağzına attığı zaman işte evet çok sinirleniyorum, sanki bütün derdimiz bitti, işim gücüm yok, bıktım artık ya. Atıcam tasmasını al dicem ne halin varsa gör. Git bütün kemikleri yiyomusun, kemiriyomusun napıyosan yap, tok evin aç köpeği, dünyayı yedi hala doymadı, yakında bizide yer bu obur... Hayır bide dışarda her b.ku ağzına atıp, sonrada eve girip o ağzını burnunu elime, yüzüme, gördüğü her yere sürmesine ne demeli... Şeytan diyo tak bi ağızlık o zaman görsün bakalım nasıl oluyomuş.... Hımm birde bütün bu hengameden sonra bi şekilde asansöre kadar gelebildiysek ne mutlu bana. Beyefendi bir bakış atıyo ben masumum der gibi, sıkıysa gel şimdi kız kızabilirsen. Artık rüyamda bile kemiklerle kaplı bahçelerden seke seke kaçtığımızı görüyorum... Çıldırdıımm..Oofff Roxy of...
bknz:(yukarda suç mahallinden çektiğim görüntüler)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...