9 Aralık 2010

Roxy Eğitimde

Bugün yaklaşık 1 ay önce çektiğim eğitim videosu buldum ve paylaşmak istedim. Roxy burda 5 aylık. Öğrendiklerini tekrar ediyoruz, epey uzun bir video olduğu için bir kısmını kırptım. Soft Clicker kullanmışım o yüzden click sesi pek duyulmamış. Eğitime başlarkende her komutta ödülleri bol bol vermişim ve sonlara doğru komutlar çoğalmış, ödüller azalmış (:
Bazen hiç ödül kullanmadan tekrar yapıyoruz. Bazen uzun zamandır oynamadığı ama sevdiği bir oyuncağı ödül olarak kullanıyorum, bazende sadece övgü... Kesinlikle işe yarıyor, sadece yemesi için ödül vermek bazen komuttan çok ödüle yoğunlaşarak heyecanlanmasına sebep olduğu için ara sıra farklı yöntemler izlemek gerekir diye düşünüyorum....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...