3 Aralık 2010

Roxy GILLER'da

Ne zamandır ha bugün ya yarın diyerek belkide daha güzelini yakalarım merakıyla hep ertelediğim bir şey vardı. GİLLER takviminde kullanılması amacıyla Roxyimin fotoğraflarını değerlendirmeye almaları için harekete geçmek.
             Bir üşengeçliktir gidiyor bende. Aslında bunun nedeni Roxynin bütün enerjimi alması belkide. Belkide değil hatta kesin bu sebepten enerji yoksunuyum. Yazı bile yazmak zor geliyor her nedense.. Neyse dün ve bugün enerjimi topladım Roxynin yeni yeni fotoğraflarını çektim. Efendimmm, bu eşek çok büyüdü sanki son on beş günde bir serpildi, boy attı filan, tüyler desen o derece güzel :)) Derken birbirinden güzel fotoğraflar geldi arka arkaya makineme o enerjiyle laptopuma bile attım hatta... Sonra birde fotoğraflarla birlikte minik bir yazı lazım bana... Ama yok bulamıyorum sevgimi ifade edicek söz, neyse sonrasında ilham geldi, döktürmeyi başardım sanırım...  Ben aman girermiyiz takvime acaba, bizide alırlar mı diye kendi kendime sorarken... Bu sabah gönderdiğim e-mail e hemen  bu akşam cevap geldi. Hemde ne cevap göz dolduran, yürek sızlatan.
e-mailime verdiği cevapla ve tatlı sözleriyle beni çok mutlu eden Sn:Emine Yalçın Hanıma çok teşekkür ederim.
Bu teşekkürü blogta bir post yayınlamaya kadar götüren Roxyinin fotoğraflarının GILLER takvimine alınması değil elbette. Gelen cevabın içeriği.... ve bu cevaptan anlıyorumki gelen fotoğrafları değerlendiren ''Gıller ekibi'' otomatiğe bağlayıp bu olur bu olmaz diyerek seçmiyor, bütün insani hisler maksimum seviyede kullanılarak seçiliyor,... Fotoğraflara gülünüyor bazen belkide gözler doluyor, ben çok etkilendim hem değerlendirme aşamasından hemde geridönüşteki incelikten, ayrıntıdan....

Bu arada ;
R o x y
Giller 2012 365 Günköpek takviminde ve Giller 2011-2012 köpekli öğrenci ajandasında sayfasını aldı.Giller 2012 köpek duvar takviminde de küçük fotoğrafı ile bir günün
kutucuğunda bulunacak.


Gerçekten hayvansever insanların çok farklı bir bakış açısına sahip olduğunu daha önceki bir postta yazmıştım. İçinde çok fazla sabır, çok fazla hoşgörü, çok fazla sevgi olan ve hep çoklara endeksli nadir yaşanan bir hayat sürüyoruz bizler. Kalbi çok güzel insanlarla tanışma fırsatı buluyoruz, Ne mutlu köpişlerimize, küçücük kalpleriyle kocaman işler başardıkları için....

2 yorum:

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...