29 Kasım 2010

Köpek Eğitimi ile İlgili Okuduğum Kitaplar

İlk defa köpek sahibi olanlar yada olmak isteyenler için içeriğinde çok güzel bilgiler olan çok fazla kitap var. Ne zaman kitabevine girsem aldıklarımın arasında köpeklerle ilgili, en az bir-iki kitap mutlaka oluyor, araya yemek, kitaplarıda serpiştiriyorum oda başka bi konu :)... Bizim 'tintin ayşe' eve gelmeden önce alıp okuduğum ve halen okumakta olduğum kitapları paylaşmak istedim, kesinlikle faydası olmuştur, olucaktır.... Resmin üzerine tıklayarak kitapları görebilirsiniz, içlerindeki favorim sol altta olan kitap...

dip not: blogta ana sayfada hemen sağ üst köşede bulunan yazı ''Köpeğiniz İçin 101 Beceri '' adlı kitabın açılış sözüdür, sevilesidir, yazılasıdır, hislere tercüman olunasıdır.
''O sizin dostunuz, can yoldaşınız, koruyucunuz, köpeğiniz.Siz onun hayatı, sevgi odağı ve liderisiniz. O size ait olacak; son nefesine kadar size bağlı ve sadık... Böyle bir sadakate layık olmayı ona borçlusunuz..''
notun dibi: haaa bu arada yeri gelmişken söylüyorum bunu çünkü bazı kişi ve kişiler sanki kendi k.çından uydurmuş gibi benim laflarım sağda solda geziyor, aşırılıyor felan diye havaya girmesin o bakımdan...

1 yorum:

  1. Bende bu hafta 40 gunluk yavru bir kiz aliyorum :) Umarim borcumu layigiyla odeyebilirim

    YanıtlaSil

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...