30 Kasım 2010

Petshoplara Gitmeye Hiç Gerek Yokmuş

Roxyinin maması bittiği zaman hemen petshopa koşup ordan mama alıyorduk. İki saat trafikle cebelleş park yeri bul birde taşıma derdi derken. Daha önce hiç internetten sipariş vermemiştim. En sonunda mamasını bitirdi. Bende ''pet arkadaştan'' Canpeti duydum. Aslında tereddüt ettim ilk başta geç gelir, aksilik olur filan diye. Neyse dün sipariş verdim ve bugün istediğim saatte getirdiler. Güzel olan yanı, siparişin her aşamasıyla ilgili bilgilendiriyorlar, siparişinizi kargo için hazırlıyoruz, siparişiniz kargoya teslim ettik gibi. Müşteri hizmetlerindeki arkadaşlarda gayet nazik ve ilgililer. Üstelik 150 lira üzerine istediğiniz bir ürünü hediye olarak veriyorlar ayrıca kargo ücretide yok. Ben Proplan Puppy Large Breed Chicken+Rice Büyük Irklar İçin Tavuk Etli Yavru Köpek Kuru Maması 14kg olandan sipariş ettim. Fiyatı 163 lira bunun yanında hem %5 indirim ayrıca pet arkadaş üyelerine özel ekstra %10 indirim yapıyorlar. Bunun yanısıra gelen mamada yeni üretimdi.


Bide pet shoplarda 45 liraya satılan ''Araç Koltuk Koruyucu Köpek Örtüsünüde'' hediye aldım. Çok kârdayım (:
Crazy Dog Bebek Pudrası Kokulu Köpek Deri Tüy Bakım Spreyide sipariş ettim. Taramadan önce tüylerin temizlenmesini ve parlamasını sağlıyormuş. Şu toz pudralardan nefret ettim, üzerindeki tüylerde kalıyor ve silkelendiği anda her yere beyaz beyaz pudra dökülüyor. Yatağı bile pudra izleriyle dolmuştu. O yüzden bitmeden kaldırdım onu.





1-2 gün sonra gelen edit; ürünü kullandıktan sonra Roxynin tüylerimi tepki verdi bilmiyorum ama o gün bir kaç saat epey bir koku problemi yaşadık, ama ertesi gün sonuç gayet iyiydi, yani tüyleri güzel kokmaya başladı.. Enterasannn...
Bir kaç gün sonra gelen edit: Bu ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum. Neden derseniz? Nerdeyse bir hafta oldu, yağmurlu havada bile kaldık, kaç defa suyun altına girdi Roxy, ama tüyleri hala mis gibi kokuyor... Yani çok kalıcı ve güzel, hafif bir kokusu var. İlk kullanımda çok abartmadan tüylerin üzerine hafifçe sıkmakta fayda var...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...